LaboLAB, badawcze pracownie przyrodnicze oraz multimedialna baza wiedzy, to dziewięć zestawów do nauczania biologii, chemii, fizyki i geografii, które pozwalają przeprowadzić ciekawe i angażujące lekcje dzięki kompletnym elementom do wykonania dziesiątek doświadczeń i eksperymentów, a także tradycyjnym i multimedialnym pomocom dla uczniów i nauczycieli.
Każdy zestaw LaboLAB składa się z rozbudowanego pakietu wyposażenia do przeprowadzania eksperymentów i projektów, drukowanych materiałów dla uczniów, rozbudowanego podręcznika metodycznego dla nauczyciela, a także multimedialnych i interaktywnych materiałów, na które składają się symulacje, podręczniki multimedialne, ćwiczenia i testy.
Dostępne na platformie multimedialne treści są uzupełnieniem i integralną częścią każdego zestawu LaboLAB. Więcej informacji o zestawach: www.labolab.pl.
Moduł Pogoda i klimat porządkuje wiedzę uczniów na temat pogody i pomiarów jej składników, pór roku oraz zagrożeń wynikających z niebezpiecznych zjawisk pogodowych. Uczniowie poznają przyrządy służące do pomiaru składników pogody, a nawet samodzielnie budują klasową stację meteorologiczną. Podczas pracy z modułem są prowadzone obserwacje składników pogody – dane są codziennie zbierane i analizowane, a następnie konfrontowane z rzeczywistymi danymi pogodowymi z okolicy.
Uczniowie badają pogodę, analizując informacje o opadach i temperaturach w miastach na całym świecie i zestawiają je z analogicznymi danymi lokalnymi. Porównują ze sobą dostępne informacje, w celu wyszukania sezonowych wzorców pogodowych i wpływu położenia geograficznego na pogodę. Ponadto uczniowie poznają strefy klimatyczne, badając lokalizacje na całym świecie, a następnie opracowują broszurę podróżną, aby podzielić się swoimi odkryciami z resztą klasy. Poznają także niebezpieczne zjawiska pogodowe i dyskutują o tym, w jaki sposób mogą one wpłynąć na ludzi. Wypracowują rozwiązania zmniejszające negatywny wpływ poznanych zjawisk i oceniają skuteczność swoich pomysłów.
\n \n \n \n weather,\n \n \n \n \n bbs,\n \n \n \n building,\n \n \n \n blocks,\n \n \n \n of,\n \n \n \n science,\n \n \n \n student,\n \n \n \n investigation,\n \n \n \n sheet,\n \n \n \n climate,\n \n \n \n patterns,\n \n \n \n lesson,\n \n \n \n 1,\n \n \n \n 1A,\n \n \n \n A,\n \n \n \n what,\n \n \n \n do,\n \n \n \n I,\n \n \n \n observe,\n \n \n \n about,\n \n \n \n seasons,\n \n \n \n season,\n \n \n \n summer,\n \n \n \n spring,\n \n \n \n fall,\n \n \n \n autumn,\n \n \n \n winter,\n \n \n \n feel,\n \n \n \n type,\n \n \n \n types,\n \n \n \n experience,\n \n \n \n favorite,\n \n \n \n activity,\n \n \n \n activities,\n \n \n \n 3-ESS2-1,\n \n \n \n 3-ESS2-2,\n \n \n \n 3-ESS3-1,\n \n \n \n 3ESS2-1,\n \n \n \n 3ESS2-2,\n \n \n \n 3ESS3-1,\n \n \n \n 3-ESS21,\n \n \n \n 3-ESS22,\n \n \n \n 3-ESS31,\n \n \n \n 3ESS21,\n \n \n \n 3ESS22,\n \n \n \n 3ESS31,\n \n \n \n 3-ESS2,\n \n \n \n 3ESS2,\n \n \n \n 3-ESS,\n \n \n \n 3ESS\n \n \n
\n